måndag 11 februari 2008

Veckotester

Låg igår i sängen och gjorde en lista på saker jag vill testa i en vecka utan att bryta mot det jag vill göra en enda gång. I listan står det saker som:
1. Inte dricka läsk i "onödan"
2. Inte vara sen till jobbet.
3. Äta frukost
och så vidare..

Kändes finfint igår när jag skrev den men det började rätt dåligt, försov mig idag så det blev ingen frukost och jag kom också självklart inte i tid till jobbet. Sedan så får jag hur otroligt det än må låta abstinensbesvär när jag inte dricker läsk så jag har haft en sprängade huvudvärk hela dagen, detta resulterade i att jag tyckte synd om mig själv och svagsinnad som jag är så köpte jag en cola..

Alltså ingen bra start alls.

På måndag skall jag lämna in bilen på service, 2800:- kostar det, för er som funderar på att skaffa bil kan jag bara meddela att det är dyrt så in i helvete! Dock skulle jag aldrig klara mig utan min lilla lupo.

Sugen på att få igång fondsparandet igen, hade varit trevligt om det här raset på börsen kunde stoppa snart så man vågar slänga in lite pengar.

Aja har i ett svagt ögonblick lovat att komma in tidigare till jobbet imorgon så det är bara att gå och lägga sig.

Inga kommentarer: