tisdag 24 mars 2009

Lång frånvaro!

Hopp, då man på något mystiskt vänster råkat få både barn och fru sedan jag skrev här sist kan man säga att mycket har hänt.

För er som ännu inte har barn kan jag meddela att det är ofantligt dyrt med sådanna, även giftemål och flytt till större lägenhet har inte hjälp speciellt mycket. Har gått med i en aktieförening (med en del medlemmar av släkt och vänner) som just nu inte går speciellt bra. Har även börjat köpa på mig en del aktier, även dessa har gått åt helve**e.

Har också börjat göra en månadssammanställning (vilket jag antar inte är ett ord). Där har jag lagt in ALLT bara för att se att det verkligen händer något när man betalar av på lån och liknande.

Skall också försöka dra igång bloggandet igen, lillgrabben har gått och blivit nio månader gammal och är inte riktigt lika krävande längre :D

2 kommentarer:

Life sa...

OJ, välkommen tillbaka! Ska bli kul att följa dig lite nu.

Sefo sa...

Kan skriva under på att bröllop är dyrt! Vi fick spara i 2 år för vårat! =P Men å andra sidan så blev det en oförglömlig dag. Ångrar inte den utgiften. =)