onsdag 30 januari 2008

Nöjd med tillvaron

Har kommit fram till att jag är ganska nöjd med tillvaron, något jag inte varit på samma sätt tidigare. Jag tycker jag får in tillräckligt med pengar och jag är ändå bara i början av mitt yrkesliv, vi har en bil och de flesta tekniska prylar någon kan önska sig (förutom den där 40" tv'n i vardagsrummet, den lyser fortfarande med sin frånvaro).
Vi går runt med pengar över varje månad och när jag är och handlar något kan jag med gott samvete köpa i princip det jag vill ha utan att dra på mig "microlån" eller liknande.

Till sommaren får vi barn, och jag vet att h*n kommer att iaf få en hyffsat ekonomisk stabil uppväxt, någonting jag saknade i min barndom.

Allt som allt känns det mesta ganska bra just nu!

Snart dags för månadsuppdatering, den kommer inte bli lika rolig som tidigare men det är ju så det är..

2 kommentarer:

Miss Millionairess sa...

Harligt! Nae manadssammanstallningen blir nog inte sa rolig for nagon av oss...

Marcus sa...

Låter fantastiskt att du är nöjd med tillvaron! Det ska man alltid sträva efter!