tisdag 1 januari 2008

Års "redovisning"

Ja hur står det till med ekonomin nu så här den 1'a januari?
Tanken med denna sammanställning är att man skall kunna gå tillbaka nästa år och se hur mycket det har ändrat sig då.

Kommer att ta tillgångar minus lån, detta kommer göra att jag kommer hamna en del minus men det är inget jag direkt oroar mig över.

Tillgångar :

Vanligt konto = ~6000kr
Fondkontot = 31431kr

Lån :

Billån = 93431
samt studielån, men dessa väljer jag att inte ta med

Totalt alltså -56000kr, känns väl inte hur kul som helst att hamna på minus men det är bra mycket mer än när vi började för några månader sedan.

1 kommentar:

Miss Millionairess sa...

Ja minuset ar aldrig roligt! Sjalv lyckades jag komma in pa 55 kronor plus innan slutet av 2007!!

Lite skrattretande men skont anda.

Gott Nytt Ar!