måndag 20 april 2009

Det blev en pysare idag

Ingen smäll utan bara en pysare.

Då beslutande organ inte var på plats idag blev som jag befarade allt uppskjutet tills på Onsdag.

Men då jag är en helt sjukt nyfiken person var jag tvungen att fråga om hur stora mina chanser för denna tjänsten var, fick inget direkt svar utan en "ledtråd".

Personen jag pratade med gav mig ett simkort med ett företagsabonnemang precis när jag skulle gå och det är bara en sorts nyckelpersoner på företaget som får sådana..

GHA!
Sneaky värre, så nu har jag suttit och funderat ännu mer.
Men på det stora hela känns det som det är klart, det har kommit fram andra avdelningschefer och gratulerat idag tex.

Men man kan ändå inte slappna av fören man vet att det är klart...

1 kommentar:

Sefo sa...

Det låter minst sagt lovande! Jag håller tummar och tår för dig! =)