söndag 25 november 2007

Fullt upp!

Igår var vi bjudna på julbord, något vanligtvis ganska trevligt men nu kändes det mer som en spritfest än ett julbord så vi sa tack och hej ganska tidigt och drog hem (tjejen dricker inget eftersom vi väntar barn och att vara nykter när alla andra är fulla är inge vidare).
Känns ändå rätt bra idag när man tittar på några av de andra som var där och som jobbade idag :D

Sen gick de flesta vidare när julbordet "stängde" på kvällen och spenderade åtskilliga hundringar som jag istället kommer sätta i min kära latinamerika fond, förhoppningsvis kan dom om något år ge åtskilliga flaskor med tequila om jag så vill!

Ingen uppdatering på min ekonomi än eftersom fonderna jag har inte uppdateras fören kl 19 imorgon, dock hade dom hämtat sig lite från bottennoteringen på -4.5% till -4.05%. Får väl se vad vi hamnar på imorgon. Ha en bra kväll/morgon där ute!

Inga kommentarer: