tisdag 20 november 2007

Ibland skönt att jobba konstiga tider

Mitt schema skiljer sig en del från "medelsvenssons" schema, för det första jobbar jag extremt mycket kvällar och så jobbar jag även varannan helg. Detta innebär förutom att man får 3-4000 extra i OB varje månad också att man är ledig på vardagar lite då och då. Jag vet inte om det är speciellt bra för förhållande eller hälsa men så länge tjejen också jobbar kväll fungerar det fint hos oss.

Så jag är precis på väg till jobbet nu efter en faktiskt ganska skön sovmorgon och så är man ledig imogon och på torsdag, allt som allt känns denna dagen hur bra som helst än så länge.

Sen var det ju det där med den ekonomiska biten, börsen går fortfarande dåligt och jag börjar komma skrämmande nära 0kr i vinst. Just nu ligger jag på 0.05%+ vilket ju inte är direkt bra men jag är nöjd så länge jag inte ligger minus. Hoppas på en vändning men just nu ser allt lite dystert ut!

Inga kommentarer: